Vraag & antwoord

Wanneer wordt mijn brievenbuscadeau verzonden?

Bestel je op werkdagen voor 23.59 uur? Dan wordt je brievenbuscadeau de volgende dag verzonden. Heb je een speciale datum waarom het pakketje verzonden moet worden, zet dit dan op het bestelformulier bij de opmerkingen erbij.

Wat zijn de verzendkosten?

De cadeaus versturen we via PostNL. De verzendkosten binnen Nederland en België bedragen €4,95. Het is helaas niet mogelijk om bestellingen naar andere landen dan Nederland en België te verzenden via Lievelingspost.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Lievelingspost kun je op twee verschillende manieren betalen: via IDEAL en Bancontact.

Wat is de status van mijn brievenbuscadeau?

Zodra je een brievenbuscadeau hebt gekocht, gaan we voor je aan de slag. Als het cadeau is ingepakt en verstuurd, ontvang je per mail een verzendbevestiging met een track&trace-link. Hiermee kan je jouw cadeau volgen. Houd er rekening mee dat het druk kan zijn bij PostNL en dat de kans bestaat dat je pakket vertraging oploopt. Is het cadeau na een week nog niet bezorgd? Neem dan contact op via info@lievelingspost.nl

Kan ik een cadeau naar het buitenland versturen?

Cadeaus versturen is mogelijk in Nederland en België. Wil jij een cadeau versturen naar een ander land? Neem dan contact met ons op via info@lievelingspost.nl

Kan ik een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?

Ja, je kan een kaart toevoegen. Op de kaartenpagina kun je een passend exemplaar uitzoeken. Laat een persoonlijk bericht achter van ongeveer 25 woorden en we zorgen ervoor dat dit op het kaartje wordt geschreven.

Kan ik meerdere cadeaus versturen in één pakket?

Elk cadeau past door de brievenbus. Als je meerdere cadeaus besteld, dan kan het zijn dat dit niet meer lukt. In dat geval gaat je bestelling met de reguliere pakketdienst mee. Je ontvangt hiervoor een track & trace.

Kan ik mijn cadeau anoniem versturen?

Dat kan! Lievelingspost zet namelijk geen afzender op de kaart. Dus zet jij geen naam op de kaart? Dan versturen wij je kaart anoniem.

Er is een verkeerd cadeau geleverd! Wat nu?

Klopt je brievenbuscadeau niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@lievelingspost.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.

Ik heb een verkeerd cadeau besteld. Kan ik dit nog wijzigen of annuleren?

Helaas kunnen we het cadeau niet wijzigen of je bestelling annuleren. Je kan het cadeau wel retour sturen. De kosten hiervoor betaal je zelf. 

Hoe kan ik een cadeau retourneren?

Ben je niet 100% tevreden over je brievenbuscadeau en wil je deze retourneren? Bij Lievelingspost bieden we je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na de verzenddatum terug te sturen.

Meld je retour aan via info@lievelingspost.nl. Koop via PostNL een verzendlabel en verstuur naar ons postadres: Akkerweg 22, 3972 AB Driebergen. Zorg ervoor dat de producten onbeschadigd zijn.

Voorwaarden voor retourneren:
• Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
• Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening.
• Zorg ervoor dat de producten onbeschadigd zijn.
• Zowel de kosten als het risico van verzending zijn bij retournering voor eigen rekening.
• Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat, inclusief verpakking, worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
• Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal één maand opgeslagen. De klant kan contact opnemen met info@lievelingspost.nl om zich te identificeren. Na deze periode wordt het pakketje verwerkt via onze eigen administratie en kan er geen correspondentie meer plaatsvinden.


Heb je een (andere) vraag of klacht? Neem contact op!


Bedrijfsgegevens
KVK: 87587858
BTW: NL002753654B08